|
Jak wynika z informacji uzyskanych od firmy Kris-Tour decyzją dyrekcji hipermarketu Tesco Bałuty przy ul. Pojezierskiej z dniem 01.06.2011 r. przewoźnik zaprzestaje obsługi linii bezpłatnych tego sklepu. Jednocześnie decyzja ta wiąże się z całkowitą likwidacją bezpłatnych połączeń do tego hipermarketu.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że w lutym tego roku, po wprowadzeniu w autobusach czytników kart Clubcard, rzecznik sieci Tesco, Michał Sikora, na łamach "Polski Dziennika Łódzkiego" mówił: - Chcemy sprawdzić, jaki procent korzystających z autobusu to nasi klienci. To da nam wiedzę o tym, co z punktu widzenia klientów jest lepszą inwestycją: zapewnienie bezpłatnego transportu czy może raczej przeznaczenie tych pieniędzy na obniżenie cen w sklepie.
Wstępne wyniki analiz z czytników kart otrzymano w marcu. Zapewne nie były one pozytywne, gdyż niedługo później, bo z końcem marca, wypowiedziano firmie Kris-Tour umowę na przewóz osób (zgodnie z zapisami umowy obowiązuje 2-miesięczny okres wypowiedzenia). Ostatecznie hipermarket Tesco Bałuty ogłosił, iż linie bezpłatne zostaną całkowicie zlikwidowane z dniem 1 czerwca. |